ANALIZA KAMPANJA

Bez obzira da li se radi o plaćenoj kampanji ili kampanji na osnovu organskog rasta ukoliko se ne izrađuje i prati analiza kampanje ne možemo znati da li smo uspješni i da li će na kraju kampanja donijeti dobit. Pravilno korištenje i podešavanje alata kao Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console i sl. dat će nam puno bolji pogled na vaše kampanje i omogućiti će nam trenutačno poboljšanje kampanje ukoliko ta kampanja ne donosi željene rezultate.

Besplatno napravite analizu kampanje!

Kako analiza kampanje poboljšava kampanju?

Uz pomoć Googlovog alata Data Studio kreiramo on-line izvještaje prema zahtjevu korisnika. Kreirani izvještaji kombinacija su podataka sa više izvora  kao npr. Google Analytics-a, Google Search Console-a,  Facebook kampanje, Instagram kampanje, Youtube kampanje ili podatci sa nekog internog korisnikovog izvora. Za korisnika je presudno da na jednom mjestu ima dostupne informacije sa više izvora tako da može donijeti ispravnu odluku o pojedinoj kampanji.

Sve na jednom mjestu

Sa našim kreiranim izvještajima i analizama nemate potrebu za detaljnim ulaskom u razne digitalne alate koji mjere pojedine korake kampanje. Jedan izvještaj za kompletan digitalni marketing!

Prilagodba

Ukoliko u osnovni izvještaj trebate dodati i podatke iz npr. Vaše Excel tablice. Nema problema naši izvještaji kreirani uz pomoć Google Data Studia riješit će i taj problem.

Podjela unutar tima

 Omogućite pristup izvještaju svom timu, postavite dozvole i u svakom trenutku ih svi članovi tima mogu pregledati i prilagođavati. 

Real time

Svaki puta kada pogledate izvještaj analiza je on-line, a to znači da u svakoj sekundi  pratite uspješnost kampanje i Vašeg tima.

Kako Vam možemo pomoći kod analize i izrade izvještaja?

Bez obzira na vaš odjel, industriju ili ulogu, ako želite biti uspješni, podaci trebaju biti pravovremeni, jasni i točni. Digitalni asistent radi analizu i izvještaje baš na taj način. 

Izvještavanje o SEO optimizaciji

Ako ne radite mjerenja svakog pojedinog koraka SEO optimizacije ne možete poboljšati web stranicu. Rangiranje pojedinih ključnih riječi je velika mjera za SEO. Više ključnih riječi koje rangiraju više je promate na vašoj web stranici, zar ne? Ali, izvještavanje samo o ključnim riječima ne prikazuje cijelu sliku zašto je SEO važan za tvrtku. Kako mjeriti SEO i sa kojim alatom? Srećom, najvažniji i najbolji alati za mjerenje SEO su besplatni i vjerojatno su već instalirani na vašoj web stranici – Google Analytics i Google Search Console!

Newsletter

Pridruži se našoj zajednici. Ostavi email podatke i primaj Newsletter obavijesti o aktualnostima i događanjima u svijetu digitalnog marketinga!
Newsletter

Digitalni asistent – kako možemo pomoći?

{
Sa svojim znanjem i iskustvom želimo pomoći našim klijentima na način da zajedničkim snagama dođemo do cilja a na tom putu da prenesemo znanje jedni drugima.  Davor Prpić

Digitalni asistent, CEO

Zanima vas analiza kampanja
Javi nam se!

3 + 3 =