Agencija za digitalni marketing

Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje omogućava brz dolazak do fantastičnih rezultata. Možete odmah doći do ljudi koji žele Vaš proizvod ili uslugu. Ciljanu skupinu potencijalnih korisnika možete odrediti demografski na osnovu određene dobi, lokacije, razine prihoda i još mnogo drugih parametara! Također možete brzo stvoriti sljedbenike na Facebook stranici ili povećati posjet web stranici.

Zašto angažirati agenciju za Facebook oglašavanje?

Prednosti oglašavanja na Facebooku su jasne, ali kako to iskoristiti za pokretanje prodaje nije Iako. Iako Facebook godišnje zarađuje od nekoliko milijardi dolara od oglašavanja, preko 40% Facebook oglasa nema značajne rezultate od oglasa. To je zato što je vrlo jednostavno stvoriti svoj prvi oglas na Facebooku, ali izuzetno je teško uistinu učiniti ga uspješnim!

Ako ne poznajete Facebook taktike koje uključuju remarketing, looklike, A / B testiranje i sl. vrlo je izgledno da će Vaša kampanja ući u statistiku neuspješnih kampanja a Vaš budžet bit će bačen.

4 koraka za uspješno Facebook oglašavanje?

Strategija Facebook oglašavanja

Da bismo mogli startati sa Facebook plaćenom kampanjom prije svega moramo dobro znati o vašim proizvodima i usluga, te o vašoj konkurenciji. Konkterno, moramo znati što vašu tvrtku čini jedinstvenom i koje su karakteristike vašeg ciljanog kupca. Kod izrade strategije pratimo da li ste se već oglašavali na facebooku i pratimo sve rezultate tih prijašnjih kampanja da bi mogli stvroriti bolje i uspješnije kampanje.

Izrada Facebook oglasa

Kada smo saznali o vašim prednostima nad konkurencijom, te vašim proizvodima ili uslugama sljedeći je korak započeti s razvijanjem Facebook oglasa. Digitalni asistent će u surafdnji sa vama kreirati  naslove i opise koji će se pojaviti u vašim oglasima. Također ćemo uključiti i kreativnu kreaciju, poput visokokvalitetnih slika ili jednostavne grafike kako biste privukli što više potencijalnih klijenata. 

Optimiziranje oglasa

Vašu kampanju uglavnom započinjemo s više oglasa. Nakon pokretanja oglasa započinje prava čarolija. Kako vrijeme odmiče vrlo se jasno vide trendovi u vašim oglasima. Jasno se vidi koji oglas ima dobre, a koji slabe rezultate. Analizirajući te rezultate Digitalni asistent će unositi izmjene u vašu kampanju kako bi se poboljšala učinkovitost.

Izvještavanje

Uz sav trud koji ulažete u Facebook oglašavanje važno je znati odakle dolaze vaše konverzije. Digitalni asistent za svaku kampanju dostavlja vam izvještaj o rezultatima kampanje. Također izvještaji vam daju saznanje o svojoj publici, prodaji proizvoda, dosegu kampanje i još mnogo toga. Pomoću ovih podataka možete donositi ispravnije odluke i  poboljšati svoje rezultate.

Povezani članci

Related

Instagram oglašavanje

Nemoguće je zanemariti učinkovitost Instagrama u promociji različitih proizvoda i usluga. No, tvrtkama je potreban netko tko će im pomoći u uspješnoj navigaciji po ovoj platformi. Bez agencije za Instagram oglašavanje, tvrtke mogu propustiti prilike, što bi im...

Content Marketing -12 top prijedloga

Za razliku od plaćenih oglasa koji odmah donose rezultate ali sve staje kada prestanemo plaćati oglase, content marketing dugoročno donosi rezultate. Prve rezultate content marketing donosi između 8 i 12 mjeseci od početka primjenjivanja strategije. Naravno, ovo...