DRUŠTVENE MREŽE
Kontaktirajte nas za vođenje društvenih mreža!
Društvene mreže – strategija
Imati prisutnost na društvenim mrežama bez odgovarajuće strategije i plana može biti jednako štetno za vaše poslovanje kao i da nemate nikakav plan.
Postavljanje cijeva
Prije samog početka rada na strategiji društvenih mreža potrebno je odrediti ciljeve na koje će se kasnije usmjeravati kampanja digitalnih mreža. Ciljevi mogu biti povezivanje sa kupcima, povećanje svijest o robnoj marki, usmjeravanje promet na svoju web stranicu, ostvarenje prodaje, izgradnja zajednice.
Ciljana skupina
Ciljna skupina je skupina ljudi definirana određenom demografijom i ponašanjem. Tako da prilikom izrade strategije društvenih mreža moramo odrediti ciljanu skupinu na osnovi spola, dobi, profesije, mjesta stanovanja, prihoda, stupnja obrazovanja, bračnog statusa i sl.
Digitalni mediji
Kako Vam možemo pomoći kod upravljanja društvenim mrežama?
Tko koristi društvene mreže?
%
ljudi u dobi od 18-29 godina svakodnevno koristi društvene mreže
%
ljudi u dobi od 30-49 godina svakodnevno koristi društvene mreže
%
ljudi u dobi od 50-65 godina svakodnevno koristi društvene mreže
%
ljudi u dobi od 65+ godina svakodnevno koristi društvene mreže
Newsletter
Naše usluge?
Digitalni asistent – kako možemo pomoći?
Zanima vas VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA
Javi nam se!
Što radimo
Više informacija
MBS: 010109144
IBAN: HR2124020061100909783
Erste&Steiermärkische Bank