Nazovite nas: (+385) 91 910 8695 info@digitalni-asistent.hr

DRUŠTVENE MREŽE

Većina tvrtki shvatila potrebu koristiti društvene mreže za svoje poslovanje. Jedan dio firmi taj problem rješava samostalno dok dio firmi zapošljava agenciju. Problem nastaje ako agencija nije adekvatna u smislu stvarne marketinške strategije i poslovnih ciljeva. Vođenje društvenih mreža mora biti dio cjelokupne strategije za postizanje što boljeg ROI-ja, a ne samo bacanje nasumičnih postova na Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin… Ideja da je upotreba društvenih mreža besplatna istinita je samo u činjenici da ne morate plaćati kreiranje profila. Da biste postigli uspjeh za svoje poslovanje pomoću društvenih mreža, to će koštati vremena i truda, što znači i novca. 

Kontaktirajte nas za vođenje društvenih mreža!

Društvene mreže – strategija

Imati prisutnost na društvenim mrežama bez odgovarajuće strategije i plana može biti jednako štetno za vaše poslovanje kao i da nemate nikakav plan.

Z

Postavljanje cijeva

Prije samog početka rada na strategiji društvenih mreža potrebno je odrediti ciljeve na koje će se kasnije usmjeravati kampanja digitalnih mreža. Ciljevi mogu biti povezivanje sa kupcima, povećanje svijest o robnoj marki, usmjeravanje promet na svoju web stranicu, ostvarenje prodaje, izgradnja zajednice.

U

Ciljana skupina

Ciljna skupina je skupina ljudi definirana određenom demografijom i ponašanjem.  Tako da prilikom izrade strategije društvenih mreža moramo odrediti ciljanu skupinu na osnovi spola, dobi, profesije, mjesta stanovanja, prihoda, stupnja obrazovanja, bračnog statusa i sl.

i

Digitalni mediji

Kada smo definirali ciljeve i ciljanu skupinu na redu je da se donese odluka koji će digitalni mediji pomoći u povezivanju sa svojom publikom. Hoće li to biti u obliku bloga, videa, podcasta itd.?

Kako Vam možemo pomoći kod upravljanja društvenim mrežama?

Agencija Digitalni asistent pomaže razvijati vaš brend putem društvenog sadržaja, upravljanja zajednicom i influencer marketinga. Kako se društveni mediji i dalje razvijaju, tako i pristup tvrtke Digitalni asistent prati taj razvoj. Kao Vaš partner za usluge na društvenim mrežama spremni smo vam ponuditi najnovije strategije, trendove i savjete.

Tko koristi društvene mreže?

%

ljudi u dobi od 18-29 godina svakodnevno koristi društvene mreže

%

ljudi u dobi od 30-49 godina svakodnevno koristi društvene mreže

%

ljudi u dobi od 50-65 godina svakodnevno koristi društvene mreže

%

ljudi u dobi od 65+ godina svakodnevno koristi društvene mreže

Newsletter

Pridruži se našoj zajednici. Ostavi email podatke i primaj Newsletter obavijesti o aktualnostima i događanjima u svijetu digitalnog marketinga!
Newsletter

Digitalni asistent – kako možemo pomoći?

{
Sa svojim znanjem i iskustvom želimo pomoći našim klijentima na način da zajedničkim snagama dođemo do cilja a na tom putu da prenesemo znanje jedni drugima. 
Davor Prpić

Digitalni asistent, CEO

Zanima vas VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA
Javi nam se!

3 + 11 =