Email marketing

Slanje newslettera ili email poruka korisnicima nudi dovoljno prostora za oglašavanje i pomaže u održavanju odnosa između kupaca i tvrtke. Pravilno tempirana email marketing kampanja sa jasnim ciljem doprinosi povjerenju kupca u brand, proizvod ili uslugu, ali kampanja bez jasne strategije i mjerenja rezultata može nanijeti više štete nego koristi, te dovesti do nepovjerenja korisnika u vašu tvrtku.

Zašto koristiti Email Marketing ?

Trošak za implementaciju Email Marketinga je nizak u usporedbi s drugim marketinškim kanalima. A povrat ulaganja u email marketing je nevjerojatno visok. Tajna uspjeha Email Marketinga je kreiranje kvalitetnog sadržaja ispred količine poslanih newslettera ili emailova.

Email marketing strategija

Mnoge tvrtke ili ne rade email ili newsletter marketing ili rade bez prave strategije i točno određenog cilja. Da bi email marketing donio optimalne rezultate uz strategiju potrebno je definirati procese kako, kada, kojoj publici i sa kojim ciljem se šalju email kampanje. Bez jasno definirane strategije i procesa radimo više negativnih akcija nego pozitivnih.

Kreiranje newsletter kampanje

Kada smo definirali startegiju i procese kampanje potrebno je podesiti sve procese kampanje od eBooka, izrade odredišne stranice ili landing page-a, podešavanje software za automatizaciju na način da se podese svi scenariji kampanje. Nakon što podesimo osnovni dio možemo početi sa izradom sadržaja emaila ili newslettera koji će primati određena ciljana skupina korsnika.

Mjerenje uspješnosti kampanje

Kada smo podesili sve procese newsletter ili email marketinga bitan segment je praćenje ostvarenih rezultata da možemo ocjeniti uspješnost pojedine kampanje. Najrelevantniji pokazatelji uspješnosti su:

  • Open rate
  • Click-through rate (CTR)
  • Conversion rate
  • Bounce rate
  • Number of unsubscribes
  • List growth rate
  • Spam complaints
  • Forwarding rate/email sharing

Email Marketing – statističke činjenice

%

B2B kompanije koristi newsletter marketing

%

korisnika provjerava svoj email svaki dan

%

je opet rate po svim industrijama. To znači da će 22% vaše publike vidjeti vaš sadržaj

%

korisnika smatra da newsletter ili email utječe na kupnju