Što je AEO (Answer Engine Optimization)?
Kako AEO funkcionira?Prednosti AEO-aKljučne strategije za implementaciju AEO-a1. Razumijevanje korisničkih namjera2. Izrada kvalitetnog sadržaja3. Primjena strukturiranih podataka (schema markup)4. Optimizacija za glasovno pretraživanje5. Kreiranje detaljnih FAQ...
6 najbitnijih koraka kako održavati i unaprijediti Google Business profil
Sadržaj1.) Verifikacija profila – osnova za preuzimanje kontrole2. Detaljan unos osnovnih podataka: Prvi korak prema relevantnosti3. Društvene mreže kao sredstvo povezivanja s klijentima4. Redovito objavljivanje: Dodatan kanal za promociju i angažman5. Upravljanje...
Google Consent Mode v2: Kako osigurati usklađenost i poboljšati korisničko iskustvo
SadržajŠto je Google Consent Mode v2?Zašto je potrebno implementirati Google Consent Mode v2?Kako se Google Consent Mode v2 implementira?1. Pregled i planiranje2. Odabir rješenja za upravljanje pristankom (CMP)3. Konfiguracija Google TAG Managera (GTM)4....
Google 1. srpnja gasi svoj popularni Analytics servis! Da li znate zašto i da li ste se pripremili za promjene?
SadržajŠta je to Google Analytics 4?Koje razlike između Universal Analytics i Google Analytics 4 prepoznajemo?Zašto je važno pokrenuti proces migracije na GA4 što je prije moguće? Od 1. srpnja 2023. platforma Google Universal Analytics, na koju smo se oslanjali od...
Izrada web stranica- od ideje do lansiranja
SadržajDizajn web straniceAlati za izradu web straniceZašto izabrati wordpress za izradu web stranice?Cijena izrade web straniceSEO optimizacija web stranice za pretraživačeIzbor i registracija domeneŠto nakon registracije domene? Izbor hostinga?Kako postaviti web...
SEO optimizacija – 23 savjeta kako optimizirati web stranicu
SadržajStrukturirani i prilagođeni URLKljučne riječiKvalitetan i relevantan sadržaj straniceMETA naslov i META opisBacklinkoviBrzina web straniceStruktura web stranicePrilagodba web stranice na mobilne uređajeDinamičnost web straniceStruktura weba i jednostavna...
Instagram oglašavanje
SadržajZašto angažirati agenciju za Instagram oglašavanje?6 koraka za uspješno Instagram oglašavanje?1.) Izrada strategije 2.) Pronalazak ciljanog korisnika3.) Izrada uspješne kampanje4.) Učinkovito trošenje budžeta5.) Podešavanje retargeting kampanje6.)...
Facebook oglašavanje
SadržajKako kreirati Facebook oglase – vodič za početnike korak po korakŠto je Facebook Ads Manager i kako mu možete pristupiti?Kako kreirati kampanju putem Facebook Ags ManageraKako stvoriti novu oglasnu kampanju na Facebooku - korak po korakKorak 1Korak 2Korak...
Content Marketing -12 top prijedloga
SadržajŠto je content marketing?Vrste Content Marketinga Za razliku od plaćenih oglasa koji odmah donose rezultate ali sve staje kada prestanemo plaćati oglase, content marketing dugoročno donosi rezultate. Prve rezultate content marketing donosi između 8 i 12 mjeseci...
SEO optimizacija web stranice – temeljnih 12 savjeta
SadržajŠto je On-page SEO ili SEO na stranici?Zašto je On-page SEO važan?Što je Off-page SEO ili SEO izvan web stranice?Autoritet stranice i zašto je bitan?Kako povećati autoritet stranice?12 temeljnih savjeta za optimizaciju ključnih riječiStruktura, oblikovanje i...
SEO Search Engine Optimization
Web stranica tvrtke je vrlo lojalan i radišan zaposlenik koji radi 24 sata na dan 365 dana u godini. Iako ne prestaje raditi mnogi manageri ili vlasnici firmi ne pridaju mu na važnosti. Potencijalni klijenti mogu doći do web stranice tvrtke na razne načine a...
Internet oglašavanje – kako biti ispred konkurencije?
Poznato je kako Google najveći prihod ostvaruje od Google Adwords-a. U početku nastanka Google Adwords brojao je samo 350 oglašavača, dok danas, 20 godina nakon broji više od milion oglašivača koji ovu uslugu koriste za poboljšanje svoga poslovanja. Kako bi...
Google Adwords Oglašavanje – plaćanje po kliku
Google Ads oglašavanje je kroz godine poboljšavao svoju ponudu za oglašavanje. Omogućio je oglašavanje na pretraživačkoj mreži i na prikazivačkoj, a kao metodu plaćanja uveo je cijenu po kliku. Cijena po kliku (engl PPC- Pay-per-click) je jedna od metoda Internet...
Google pokazivačka mreža ( GDN )
Od 2000 godine, kada je Google Ads nastao razvijala se pretraživačka mreža i svi prihodi su dolazili od nje. 2005 godine Google proširuje svoju ponudu te omogućuje prikazivačku mrežu (engl. Display Network). Ova mreža sastoji se od više od 2 milijuna web lokacija,...
Remarketing oglašavanje
Ukoliko ste primijetili da nakon što se posjetili određenu web stranicu, oglas te stranice se počeo pojavljivati svuda po internetu, kao da Vas prati, primijetili ste remarketing oglas. Što je to remarketing? Remarketing je dio ponude Google Ads dio prikazivačke i...
Google pretraživačka mreža
Grupa web-lokacija povezanih s pretraživanjem na kojima se mogu prikazivati vaši oglasi. Kada oglašavate na pretraživačkoj mreži, vaš se oglas može prikazati pored rezultata pretraživanja, na drugim Googleovim web-lokacijama kao što su Karte, Shopping i Google...
Google oglašavanje
Gledajući tražilice i uspoređujući ih po broju korisnika, Google tražilica zasigurno vodi i ima važnu ulogu u provođenju digitalnog marketinga. Provođenje SEO optimizacije može osigurati mjesto na prvoj stranici, ali u današnje vrijeme to više nije dovoljno....
Meta oznake
Meta oznake su podaci koji su „nevidljivi“ posjetitelju stranice, ali su izrazito bitni za provođenje kvalitetne SEO optimizacije. Pomoću njih tražilice indeksiraju podatke i odlučuju o poziciji web stranice. Gdje se nalaze meta oznake? Meta oznake nalaze se u HTML...
Backlink
Backlink ili povratni link nazivi su za linkove koji jednu web stranicu povezuju sa drugom. To su poveznice koje se nalaze na web stranici i kada ih korisnik klikne, preusmjerava se na drugu web stranicu. Backlinkovi su važni jer pomažu pretraživačima da utvrde...
Brzina učitavanja web stranica
Brzina učitavanja web stranica može se navesti kao jedna od glavnih karakteristika za kvalitetu stranice. Tražilice, odnosno Google u ovom slučaju provjerava preko 200 parametara prilikom rangiranja web stranice na tražilici. Osim Google rangiranja stranice, ovaj...