Google 1. srpnja gasi svoj popularni Analytics servis! Da li znate zašto i da li ste se pripremili za promjene?
Od 1. srpnja 2023. platforma Google Universal Analytics, na koju smo se oslanjali od 2005. za praćenje relevantnih podataka, prestat će funkcionirati, ustupajući mjesto sljedećoj generaciji analitike - Google Analytics 4. Ove informacije privukle su mnogo pozornosti,...
Izrada web stranica- od ideje do lansiranja
Izrada profesionalne web stranice može biti kompleksan proces, no uz odgovarajuće planiranje i alate, to može biti i jednostavno. Prije nego što krenete s izradom, postoje neke stvari koje trebate uzeti u obzir kako biste osigurali da će vaša web stranica biti...
SEO optimizacija – 23 savjeta kako optimizirati web stranicu
SEO optimizacija je važan dio marketinške strategije za svaku web stranicu koja želi da bude vidljiva i da privuče posjetitelje iz pretraživača poput Googlea. Postoji mnogo različitih načina da se optimizira web stranica za SEO, ali ovaj blog će se fokusirati na neke...
Instagram oglašavanje
Nemoguće je zanemariti učinkovitost Instagrama u promociji različitih proizvoda i usluga. No, tvrtkama je potreban netko tko će im pomoći u uspješnoj navigaciji po ovoj platformi. Bez agencije za Instagram oglašavanje, tvrtke mogu propustiti prilike, što bi im...
Facebook oglašavanje
Facebook oglašavanje omogućava brz dolazak do fantastičnih rezultata. Možete odmah doći do ljudi koji žele Vaš proizvod ili uslugu. Ciljanu skupinu potencijalnih korisnika možete odrediti demografski na osnovu određene dobi, lokacije, razine prihoda i još mnogo drugih...
Content Marketing -12 top prijedloga
Za razliku od plaćenih oglasa koji odmah donose rezultate ali sve staje kada prestanemo plaćati oglase, content marketing dugoročno donosi rezultate. Prve rezultate content marketing donosi između 8 i 12 mjeseci od početka primjenjivanja strategije. Naravno, ovo...
SEO optimizacija web stranice – temeljnih 12 savjeta
SEO optimizacija web stranice može biti zbunjujuća igra kad počinjete sa izradom ili redizajnom web stranice. Što se tiče SEO optimizacije na stranici, postoje jasne smjernice na koje se možete osloniti kako biste osigurali najbolje šanse za rangiranje svoje teme i...
SEO Search Engine Optimization
Web stranica tvrtke je vrlo lojalan i radišan zaposlenik koji radi 24 sata na dan 365 dana u godini. Iako ne prestaje raditi mnogi manageri ili vlasnici firmi ne pridaju mu na važnosti. Potencijalni klijenti mogu doći do web stranice tvrtke na razne načine a...
Internet oglašavanje – kako biti ispred konkurencije?
Poznato je kako Google najveći prihod ostvaruje od Google Adwords-a. U početku nastanka Google Adwords brojao je samo 350 oglašavača, dok danas, 20 godina nakon broji više od milion oglašivača koji ovu uslugu koriste za poboljšanje svoga poslovanja. Kako bi...
Google Adwords Oglašavanje – plaćanje po kliku
Google Ads oglašavanje je kroz godine poboljšavao svoju ponudu za oglašavanje. Omogućio je oglašavanje na pretraživačkoj mreži i na prikazivačkoj, a kao metodu plaćanja uveo je cijenu po kliku. Cijena po kliku (engl PPC- Pay-per-click) je jedna od metoda Internet...
Google pokazivačka mreža ( GDN )
Od 2000 godine, kada je Google Ads nastao razvijala se pretraživačka mreža i svi prihodi su dolazili od nje. 2005 godine Google proširuje svoju ponudu te omogućuje prikazivačku mrežu (engl. Display Network). Ova mreža sastoji se od više od 2 milijuna web lokacija,...
Remarketing oglašavanje
Ukoliko ste primijetili da nakon što se posjetili određenu web stranicu, oglas te stranice se počeo pojavljivati svuda po internetu, kao da Vas prati, primijetili ste remarketing oglas. Što je to remarketing? Remarketing je dio ponude Google Ads dio prikazivačke i...
Google pretraživačka mreža
Grupa web-lokacija povezanih s pretraživanjem na kojima se mogu prikazivati vaši oglasi. Kada oglašavate na pretraživačkoj mreži, vaš se oglas može prikazati pored rezultata pretraživanja, na drugim Googleovim web-lokacijama kao što su Karte, Shopping i Google...
Google oglašavanje
Gledajući tražilice i uspoređujući ih po broju korisnika, Google tražilica zasigurno vodi i ima važnu ulogu u provođenju digitalnog marketinga. Provođenje SEO optimizacije može osigurati mjesto na prvoj stranici, ali u današnje vrijeme to više nije dovoljno....
Meta oznake
Meta oznake su podaci koji su „nevidljivi“ posjetitelju stranice, ali su izrazito bitni za provođenje kvalitetne SEO optimizacije. Pomoću njih tražilice indeksiraju podatke i odlučuju o poziciji web stranice. Gdje se nalaze meta oznake? Meta oznake nalaze se u HTML...
Backlink
Backlink ili povratni link nazivi su za linkove koji jednu web stranicu povezuju sa drugom. To su poveznice koje se nalaze na web stranici i kada ih korisnik klikne, preusmjerava se na drugu web stranicu. Backlinkovi su važni jer pomažu pretraživačima da utvrde...
Brzina učitavanja web stranica
Brzina učitavanja web stranica može se navesti kao jedna od glavnih karakteristika za kvalitetu stranice. Tražilice, odnosno Google u ovom slučaju provjerava preko 200 parametara prilikom rangiranja web stranice na tražilici. Osim Google rangiranja stranice, ovaj...