POVEĆAJTE VIDLJIVOST NA TRŽIŠTU
Oglašavanje na Facebooku i Instagramu
Oglašavanje na Facebooku i Instagramu omogućava brz dolazak do fantastičnih rezultata. Možete odmah doći do ljudi koji žele Vaš proizvod ili uslugu. Ciljanu skupinu potencijalnih korisnika možete odrediti demografski na osnovu određene dobi, lokacije, razine prihoda i još mnogo drugih parametara! Također možete brzo stvoriti sljedbenike na Facebook stranici ili povećati posjet web stranici.
Proces
4 koraka za uspješno oglašavanje na Facebooku i Instagramu
Strategija Facebook oglašavanja
Da bismo mogli startati sa Facebook plaćenom kampanjom prije svega moramo dobro znati o vašim proizvodima i usluga, te o vašoj konkurenciji. Konkterno, moramo znati što vašu tvrtku čini jedinstvenom i koje su karakteristike vašeg ciljanog kupca. Kod izrade strategije pratimo da li ste se već oglašavali na facebooku i pratimo sve rezultate tih prijašnjih kampanja da bi mogli stvroriti bolje i uspješnije kampanje.
Izrada Facebook oglasa
Kada smo saznali o vašim prednostima nad konkurencijom, te vašim proizvodima ili uslugama sljedeći je korak započeti s razvijanjem Facebook oglasa. Digitalni asistent će u surafdnji sa vama kreirati naslove i opise koji će se pojaviti u vašim oglasima. Također ćemo uključiti i kreativnu kreaciju, poput visokokvalitetnih slika ili jednostavne grafike kako biste privukli što više potencijalnih klijenata.
Optimiziranje oglasa
Vašu kampanju uglavnom započinjemo s više oglasa. Nakon pokretanja oglasa započinje prava čarolija. Kako vrijeme odmiče vrlo se jasno vide trendovi u vašim oglasima. Jasno se vidi koji oglas ima dobre, a koji slabe rezultate. Analizirajući te rezultate Digitalni asistent će unositi izmjene u vašu kampanju kako bi se poboljšala učinkovitost.
Izvještavanje
Uz sav trud koji ulažete u Facebook oglašavanje važno je znati odakle dolaze vaše konverzije. Digitalni asistent za svaku kampanju dostavlja vam izvještaj o rezultatima kampanje. Također izvještaji vam daju saznanje o svojoj publici, prodaji proizvoda, dosegu kampanje i još mnogo toga. Pomoću ovih podataka možete donositi ispravnije odluke i poboljšati svoje rezultate.
Zašto angažirati agenciju za oglašavanje na Facebooku?
Prednosti oglašavanja na Facebooku su jasne, ali kako to iskoristiti za pokretanje prodaje nije Iako. Iako Facebook godišnje zarađuje od nekoliko milijardi dolara od oglašavanja, preko 40% Facebook oglasa nema značajne rezultate od oglasa. To je zato što je vrlo jednostavno stvoriti svoj prvi oglas na Facebooku, ali izuzetno je teško uistinu učiniti ga uspješnim!
Ako ne poznajete Facebook taktike koje uključuju remarketing, looklike, A / B testiranje i sl. vrlo je izgledno da će Vaša kampanja ući u statistiku neuspješnih kampanja a Vaš budžet bit će bačen.
minuta dnevno se prosječno provede na Facebooku
%
korisnika Facebooka koji su kliknuli na oglase prijavilo je kupovinu
oglasa posjeti prosječan Facebook korisnik
Zašto angažirati agenciju za Instagram oglašavanje?
Brojke sugeriraju važnost Instagrama za tvrtke. Ako uspijete ciljati svoju publiku na Instagramu, možete očekivati veliko povećanje prodaje, prometa na web stranici i konverzija. Oko 30% korisnika Instagrama koristilo je ovu platformu društvenih mreža za kupnju proizvoda ili usluga na internetu. Glavni razlog zašto bi tvrtke trebale razmotriti angažiranje agencije za oglašavanje je taj što oni mogu učinkovito voditi vaše oglasne kampanje. Jednom kada je oglasna kampanja pokrenuta koristimo analitiku kako bi utvrdili napredak oglasa i došli do najpovoljnijeg ROI-ja.
korisnika Instagrama u Hrvatskoj
%
Instagram korisnika logiraju se barem jednom na dan
%