Agencija za digitalni marketing

Google oglašavanje

Sada je više nego ikad prije važno da tvrtke ulažu u plaćeni marketing pretraživanja kako bi ojačali svoju digitalnu prisutnost. Korisnici pretražuju proizvode i usluge putem interneta, a ako se vaša tvrtka ne prikazuje u rezultatima tražilice, neće vas pronaći. Budući da sve više i više tvrtki shvaća važnost visoko rangiranja na stranicama rezultata pretraživanja, plaćeno oglašavanje ili PPC uz Google Ads postalo je bitnije nego ikad.  

Google Ads

Proces

Kako radimo Google oglašavanje?

Digitalni asistent za Vaše AdWords oglašavanje stvara pravu strategiju za privlačenje relevantnog prometa na vašu web stranicu i pretvaranje u potencijalne klijente ili prodaju putem optimiziranih web (landing) stranica.

Strategija Google Ads

Strategija upravljanja AdWords kampanjom

Plaćene marketinške kampanje za Google pretraživačku mrežu sastoje se od mnogih koraka a to obuhvaća postavljanje, optimizaciju, nadzor i izvještavanje. Da biste maksimizirali svoje napore, potrebna vam je dobro osmišljena strategija. Digitalni asistent Vam olakšava upravljanje PPC da dosegnete i premašite postavljene poslovne ciljeve. Razvijamo specijaliziranu strategiju i uspostavljamo detaljnu strukturu kampanje za vašu tvrtku.

SEO audit

Istraživanje ključnih riječi

Uspješna Google Ads kampanja mora započeti sa strategijom pronalaska ključnih riječi i izborom negativnih riječi da što bolje optimizirate troškove kampanje. Digitalni asistent radi temeljito istraživanje  kako bismo pronašli idealne ključne riječi koje vaša ciljna publika traži. Uz stručno znanje i alate za ključne riječi pomažemo  da vas potencijalni kupci pronađu na prvom mjestu Google tražilice što vodi do bolje konverzije na web stranici.

Kreativan Google ads

Kreativan Google oglas

Kada imamo izabrane ključne riječi izrada teksta oglasa od najveće je važnosti za bilo koju plaćenu pretraživačku kampanju. Jedna riječ može biti presudan faktor za potencijalnog kupca hoće li se pretvoriti u kupca vašeg proizvoda ili usluge ili ne. Digitalni asistent sa kreativnim stručnjacima brine o izradi oglasa koja privlači klikove ciljane publike.

Landing page

Prilagodba landing stranice

Prilagođene odredišne stranice ili landing pages najbolji su način za ostvarenje konverzija i prodaje. Razvijamo ili sudjelujemo u razvoju sa vašim timom  odredišne stranice koje su optimizirane za povećanje prometa i klikova. Naš dizajnerski tim kreira sadržaj i dizajnira cijelu stranicu pazeći pritom na sinergiju sa AdWords oglasom i pravilima SEO optimizacije.

Google oglašavanje

Optimiziranje buđeta

Optimizacija budžeta jedan je od najsloženijih aspekata upravljanja AdWords oglašavanjem. Digitalni asistent ima iskustvo u stvaranju i optimizaciji pojedinačnih ponuda za ključne riječi i dnevnih proračuna te može osigurati uspješnost vaše kampanje s maksimalnom učinkovitošću.

Google Ads izvještaj

Izvještavanje

Uz sav trud koji ulažete u Google Ads oglašavanje na Google pretraživačkoj mreži, važno je znati odakle dolaze vaše konverzije. Digitalni asistent za svaku kampanju postavlja praćenje URL-a, implementirajući kodove za praćenje, te pružamo sveobuhvatno izvješćivanje.

SEO optimizacija web stranice

Zašto je potrebno pratiti kampanje i izvještaje?

%

Plaćenih kampanja završe neuspjehom ako nema praćenja i izvještavanja

%

Klijenata koji povremeno prate kampanju imaju conversion rate između 0 i 1%

%

je prosjećan conversion rate za tvrtke koje konstantno prate kampanje

%

Google Ads account managera nema informaciju da li kampanja funkcionira

Koje su najčešće Google Ads pogreške?

Analizirajući veliki broj Google oglasa Duočili smo osnovne pogleške kod Google Ads kamapnja:

  • Nema mjerenje konverzije
  • Nisu razdvojene Search od Display kampanja
  • Ključne riječi imaju samo BROAD obuhvat (a nije definirana publika)
  • Valuta je postavljena u USD ili EUR
  • Nema negativnih ključnih riječi
  • Previše ključnih riječi u jednoj oglasnoj grupi
  • Nema ekstenzija u oglasima čime se smanjuje quality score
  • Ne testiraju se više vrsta oglasa u oglasnoj grupi
  • Krivi odabir jezika (preporuka uvjek staviti engleski jezik plus lokalni)
  • Nisu povezani Google Ads i Google Analytics računi
SEO analiza