Sadržaj
Za razliku od plaćenih oglasa koji odmah donose rezultate ali sve staje kada prestanemo plaćati oglase, content marketing dugoročno donosi rezultate. Prve rezultate content marketing donosi između 8 i 12 mjeseci od početka primjenjivanja strategije. Naravno, ovo vrijedi ako se cijeli proces radio prema SEO pravilima i ako se prije toga napravio plan i strategija da točno znamo što želimo postići. Mnoge tvrtke zanemaruju ovaj vrlo vrijedan kanal prodaje i marketinga jer nemaju znanja i strpljenja da im content marketing donese rezultate koji su višestruko vrjedniji od rezultata koje ostvarujemo sa plaćenim oglasima.
Što je content marketing?
To je oblik marketinga gdje kreiramo i djelimo materijale radi edukacije naših potencijalnih kupaca i korisnika. Ustvari, content marketing je način prodaje i marketinga koji ima ljudskiji odnos sa klijentom, gdje tvrtke dijele sa svojim klijentima svoje znanje i iskustvo, te na taj način stjeću autoritet i ugled kod budućih klijenata. Ovaj oblik marketinga nije predviđen samo za velike organizacije nego i za male poduzetnike jer ima vrijednost i daje rezultate.
Vrste Content Marketinga
1.) Post na forumu je objava na web mjestu za raspravu gdje ljudi mogu postavljati svoja pitanja jedni drugima u obliku poruka. To je jedan od učinkovitih načina stvaranja autoriteta znanja te na taj način privlačenja većeg broja posjetioca vašem webu.
2.) Fotografija na webu govori stotinu riječi. Naravno fotografija mora biti vizualno prihvatljiva, mora prenijeti poruku ali prije svega mora biti postavljena na web po web i SEO zakonitostima. Inače može nanijeti više štete nego koristi
3.) Objavljivanje novosti o vašoj industriji svakako će biti interesantne potencijalnim korisnicima, te će im približiti vaš proizvod i uslugu. Praćenje i objavljivanje novosti o industriji kod kupca stvara osjećaj povjerenja u brand, te se lakše odlučuje za kupnju ili korištenje usluga.
4.) Objavljivanje blogova ima glavnu svrhu povezati vas s relevantnom publikom, te povećati promet web stranice sa boljom konverzijom u kupnju proizvoda ili usluge. Što su češći i bolji vaši blogovi veće su šanse da će vaša web stranica biti otkrivena i posjećena od vaša ciljne publike.
6.) Kvizovi i ankete su izvrstan način da svojim korisnicima omogućite nešto jednostavno i zanimljivo što im zaokupi pažnju dolaskom na web stranicu. Anketa i kviz može stvoriti zanimljive interakcije između vaše tvrtke i vaše publike, a ujedno prikuplja važne uvide o određenoj temi bliskoj vašoj industriji.
7.) Case Studeies ili studije slučajeva su ustvari efektni marketinški materijali. Tvrtke ih koriste za prikazivanje uspjeha kupaca proizvoda ili usluga. Umjesto da se na web stranici samo govori o proizvodu ili usluzi, Case Studies omogućuju tvrtkama da pokažu kako se njihov proizvod ili usluga može unaprijediti poslovanje kupaca na stvarnim slučajevima.
8.) Podcast je audio “emisija” koja se distribuira putem interneta. Podcasti su postali mjesto na koje slušatelji odlaze da bi stekli znanje i čuli zanimljivosti. Za stručnjake i voditelje u industriji, podcast nudi jedinstveno iskustvo pružanja vrijednih, detaljnih informacija svojoj publici što u konačnici dovodi do povećanja broja korisnika na web stranici i boljoj konverziji.
9.) Infografike su vizualni prikazi informacija, podataka ili znanja namijenjeni brzom i jasnom predstavljanju informacija. Internet je prepun podataka koji se stalno mijenjaju. Zadržavanje publike sadržajem, bilo da se radi o vašoj web stranici, društvenim mrežama ili blogovima, za tvrtke je težak zadatak. Korištenjem infografika korisnik brzo i jednostavno dobije cjelovitu sliku o vama, proizvodu ili trendovima u industrijj.
10.) Video marketing je jedna od najučinkovitijih vrsta contenta za promociju usluga ili proizvoda na internetu. Video marketing na više načina utječe na vaše korisnike – bilo da se radi o povećanim konverzijama, povećanom web prometu ili povećanom angažmanu na platformama društvenih mreža.
11.) White Papers je uvjerljivo, autoritativno i temeljito izvješće o određenoj temi koje predstavlja problem i pruža rješenje. Marketinški stručnjaci stvaraju teme kako bi educirali svoju publiku o određenom pitanju ili objasnili i promovirali određenu metodologiju. Napredni su vodiči za rješavanje problema.
12.) E-books vrlo detaljno i vrlo duboko ulazi u problematiku pojedine teme. Za pisanje i objavljivanje e-booka na web stranici potrebno je uložiti puno truda i znana, ali kao nagrada dolazi povjerenje korisnika i promatranje vaše tvrtke kao autoritet u pojedinom segmentu vaše industrije.