SEO optimizacija web stranice – temeljnih 12 savjeta

SEO optimizacija web stranice može biti zbunjujuća igra kad počinjete sa izradom ili redizajnom web stranice. Što se tiče SEO optimizacije na stranici, postoje jasne smjernice na koje se možete osloniti kako biste osigurali najbolje šanse za rangiranje svoje teme i ciljane ključne riječi, a time povećali posjetu Vašoj web stranici.

U ovom članku pokušavamo prikazati najvažnije SEO smjernice na stranici koje trenutno funkcioniraju. Implementirajte ih danas u svoj sadržaj kako biste povećali poziciju ključne riječi na tražilicama i ostvarili promet.

Što je On-page SEO ili  SEO na stranici?

SEO optimizacija na stranici ili on-page SEO (poznat i kao On-site SEO) odnosi se natehničku optimizaciju Vaše web stranice koje im daju najbolju moguću priliku da se dobro rangiraju za svoje ciljane ključne riječi i usmjere organski promet na vašu domenu.

Uobičajene SEO strategije na stranici uključuju optimiziranje naslova, podnaslova, veza (linkova) i samog sadržaja za ciljanu ključnu riječ za koju se temeljni članak namjerava rangirati na Googleu.

Zašto je On-page SEO važan?

Jedan od glavnih Google-ovih ciljeva je pružiti najbolje i najrelevantnije rezultate za bilo koji upit korisnika, tj. da korisnik pretraživanja dobije najbolje moguće iskustvo.

On-page SEO važan je jer će, kad se pravilno izvede, rezultirati pružanjem i Googleu i korisnicima točno ono što traže. Kad signalizirate Googleu da je vaš određeni članak o određenoj temi najrelevantniji rješavanjem čimbenika rangiranja koje Google obično procjenjuje, imate veliku šansu pojaviti se na prvoj stranici Google pretraživača.

12 temeljnih savjeta za optimizaciju ključnih riječi

Slijedite različite savjete u nastavku kako biste pravilno optimizirali sadržaj na svojoj web stranici za tražilice. U savršenom svijetu ključne riječi biste uključili samo kada to ima smisla. Svakako tekst treba pisati za čitaoca a ne za Google i pretraživač. Što se tiče postavljanja i gustoće ključnih riječi, postoji nekoliko osnovnih pravila kojih se treba pridržavati u današnjem SEO okruženju.

  1. Sadržaj teksta: Dajte sve od sebe da biste prilagodili gustoću ključnih riječi 3-5 puta unutar teksta koji ima cca. 1000 riječi, a sekundarne ključne riječi po jednom.
  2. Naslovna oznaka ili Title Tag: Uključite ciljanu ključnu i bilo bi dobro da je ta riječ odmah na početku.
  3. Naslov 1 (H1 naslov): Uključite ciljanu ključnu riječ što je moguće bliže početku ove oznake naslova.
  4. URL Slug: Koristite ciljanu ključnu riječ unutar URL-a.
  5. Naslovi 2 – 4 (naslovi  H2, H3, H4): Pokušajte uključiti ciljnu ključnu riječ u jedan od ovih naslova. Koristite sekundarne i povezane ključne riječi u naslovima kad god je to moguće.
  6. Slike: Koristite ciljne i sekundarne ključne riječi kao nazive slikovnih datoteka i ALT tekst.

Ukoliko slijedite ove smjernice tada bi Google-u signalizirali da je članak na temu ciljane ključne riječi, što bi trebalo dovesti do poboljšanog rangiranja.

Pazite da ne pretjerate u gustoći ključnih riječi, osobito u sadržaju vašeg članka. Također, imajte na umu da se ALT tekst slike računa u gustoću ključnih riječi!

Struktura, oblikovanje i mediji

Postoje posebne optimizacije koje bi trebalo napraviti u strukturi i oblikovanju članka koje će pomoći u poboljšanju stope napuštanja početne stranice i vremena zadržavanja. Uključivanje različitih vrsta medija također će pomoći.

Kada možemo uspješno smanjiti broj ljudi koji odlaze s naših web stranica i povećati vrijeme boravka na našoj domeni, možemo očekivati ​​poboljšanje rangiranja i prometa.

Općenito, želimo sastaviti članak tako da ga “pregledava”. To omogućuje čitatelju da brzo shvati o čemu se radi u članku kako bi mogao donijeti odluku hoće li se obvezati čitati cijeli članak ili ne.

7. Odlomci: Svaki odlomak trebao bi se usredotočiti na jednu misao. Pokušajte napisati odlomak koji sadrži 200-tinjak rijči kako biste bili sigurni da ih čitatelj lako apsorbira.

8. Rečenice: Svaka rečenica treba biti jasna i koncizna. Previše opsežan jezik čitatelju otežava usvajanje informacija.

9. Podebljani tekst i Italic: Ovu vrstu oblikovanja koristite prema vlastitom nahođenju kako biste naglasili informacije koje bi bile posebno korisne za vašu publiku.

10. Tablice: Ako su relevantne za vaš sadržaj, uključite tablicu za jasan prikaz određenih informacija.

11. Fotografije i video: I videozapisi i slike pomažu u daljnjem razbijanju sadržaja i zadržavanju posjetitelja dulje. Uvijek provjerite jesu li uključeni mediji relevantni za tekst koji se pojavljuje prije i poslije njega.

12, Interaktivni sadržaj: Kvizovi, kalkulatori, igre i nadogradnje sadržaja izvrsne su mogućnosti za privlačenje (i zadržavanje) pozornosti publike.

Iako se svi ovi savjeti za optimizaciju ne odnose izravno na faktor rangiranja tražilice, oni će neizravno dovesti do poboljšanja rangiranja i povećanog prometa.

Povezani članci

Related

SEO Search Engine Optimization

Web stranica tvrtke je vrlo lojalan i radišan zaposlenik koji radi 24 sata na dan 365 dana u godini. Iako ne prestaje raditi mnogi manageri ili vlasnici firmi ne pridaju mu na važnosti. Potencijalni klijenti mogu doći do web stranice tvrtke na razne načine a...

read more

Google Adwords Oglašavanje – plaćanje po kliku

Google Adwords oglašavanje je kroz godine poboljšavao svoju ponudu za oglašavanje. Omogućio je oglašavanje na pretraživačkoj mreži i na prikazivačkoj, a kao metodu plaćanja uveo je cijenu po kliku. Cijena po kliku (engl PPC- Pay-per-click) je jedna od metoda Internet...

read more