Instagram oglašavanje

Nemoguće je zanemariti učinkovitost Instagrama u promociji različitih proizvoda i usluga. No, tvrtkama je potreban netko tko će im pomoći u uspješnoj navigaciji po ovoj platformi. Bez agencije za Instagram oglašavanje, tvrtke mogu propustiti prilike, što bi im nanijelo veliku štetu.

Zašto angažirati agenciju za Instagram oglašavanje?

Brojke sugeriraju važnost Instagrama za tvrtke. Ako uspijete ciljati svoju publiku na Instagramu, možete očekivati veliko povećanje prodaje, prometa na web stranici i konverzija. Oko 30% korisnika Instagrama koristilo je ovu platformu društvenih mreža za kupnju proizvoda ili usluga na internetu.  Glavni razlog zašto bi tvrtke trebale razmotriti angažiranje agencije za oglašavanje je taj što oni mogu učinkovito voditi vaše oglasne kampanje. Jednom kada je oglasna kampanja pokrenuta koristimo analitiku kako bi utvrdili napredak oglasa i došli do najpovoljnijeg ROI-ja.

6 koraka za uspješno Instagram oglašavanje?

1.) Izrada strategije

Planiranje jedinstvene marketinške strategije koja se temelji na vašim ciljevima.

2.) Pronalazak ciljanog korisnika

Ciljanje pravog potencijalnog korisnika najvažniji je faktor digitalnog oglašavanja.

3.) Izrada uspješne kampanje

Postavljanje kampanje s naglaskom na rezultate koje tražite.

4.) Učinkovito trošenje budžeta

Upravljanje i testiranje kampanja dok se ne pronađe prava formula one s najboljim ROI-em.

5.) Podešavanje retargeting kampanje

Pretvaranje posjetitelja u kupce s retargeting oglasima.

6.) Izvještaji

Prilagođena izvješća s ključnim pokazateljima uspješnosti koja će pomoći u mjerenju uspjehšnosti kampanje.

Zašto oglašavati na Instagramu?

1.1 milion korisnika u Hrvatskoj

63% Instagram korisnika logiraju se barem jednom na dan

73% američkih tinejdžera kaže da je Instagram najbolji način da brendovi dođu do njih oko novih proizvoda ili promocija

Povezani članci

Related

Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje omogućava brz dolazak do fantastičnih rezultata. Možete odmah doći do ljudi koji žele Vaš proizvod ili uslugu. Ciljanu skupinu potencijalnih korisnika možete odrediti demografski na osnovu određene dobi, lokacije, razine prihoda i još mnogo drugih...

Content Marketing -12 top prijedloga

Za razliku od plaćenih oglasa koji odmah donose rezultate ali sve staje kada prestanemo plaćati oglase, content marketing dugoročno donosi rezultate. Prve rezultate content marketing donosi između 8 i 12 mjeseci od početka primjenjivanja strategije. Naravno, ovo...